Možnosti doručenia - Mirada.sk

Možnosti doručenia - Mirada.sk

Možnosti doručenia

 

Ponúkame viacero možností ako Vám môže byť objednaný tovar dodaný.

a)      V rámci Slovenskej republiky máte na výber dodanie kuriérskou spoločnosťou Slovak Parcel Service s.r.o. (SPS) a Slovenskou poštou. Tovar si tiež môžete vyzdvihnúť osobne v našej kamennej predajni v Trnave.

b)      V e-shope je možné urobiť objednávku aj s doručením objednaného tovaru do Českej republiky prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Express One Slovakia s. r. o.

c)      Pre doručenie zásielky mimo územia Slovenskej a Českej republiky treba kontaktovať zákaznícky servis.

Doprava zásielok mimo územia SR je spoplatnená. Cenu dopravy mimo SR a ČR je potrebné preveriť s dopravcom resp. kuriérskou službou, preto odporúčame spôsob úhrady bankovým prevodom/platbou na účet po vzájomnom odsúhlasení ceny za dopravu so zákazníkom.

 

O vyexpedovaní zásielky budete informovaní e-mailom alebo sms. Doručovanie prebieha iba počas pracovných dní. Objednávky prijaté v piatok, počas víkendov a sviatkov budú spracované nasledujúci pracovný deň.

 

Typ dopravy/územie

Hodnota objednávky

Cena dopravy
s DPH

Osobný odber – kamenná predajňa Trnava

bez ohľadu na hodnotu nákupu

ZADARMO

Kuriérska spoločnosť Slovak Parcel Service (SPS) - len na území Slovenskej republiky

bez ohľadu na hodnotu nákupu

ZADARMO

Slovenská pošta balík na adresu

- len na území Slovenskej republiky

bez ohľadu na hodnotu nákupu

ZADARMO

Kuriérska spoločnosť Express One Slovakia   len na území Českej republiky

bez ohľadu na hodnotu nákupu

 

12 EUR

Mimo územia SR - kontaktujte zákaznícky servis

 

bez ohľadu na hodnotu nákupu

spoplatnená

 

 

Kuriérska spoločnosť Slovak Parcel Service (SPS)

Kuriérska spoločnosť Vám tovar doručí zvyčajne nasledujúci pracovný deň po expedovaní z nášho skladu. Tovar je doručovaný v pracovné dni od 8:00 do 18:00 h. O stave objednávky a doručení zásielky je príjemca informovaný emailom alebo sms. Zásielku je možné sledovať  cez internet na základe jej čísla na stránke prepravcu.

 

Slovenská pošta balík na adresu

Balík je doručený na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke ako doručovaciu adresu. Zásielku je možné sledovať cez internet na základe jej čísla na stránke Slovenskej pošty. Balík je doručený druhý pracovný deň po dni podania. Pri nezastihnutí adresáta je zásielka uložená na najbližšej pobočke pošty.

 

Osobný odber

Objednaný a zaplatený tovar si môžete prevziať na našej prevádzke v Trnave, ul. Horné bašty 12.  O tom, že tovar je pripravený na prevzatie Vás budeme informovať SMS alebo emailom. Objednaný tovar je potrebné prevziať do 14 pracovných dní, inak bude Vaša objednávka stornovaná. 

 

 

Kuriérska spoločnosť Express One Slovakia

Kuriérska spoločnosť doručí tovar na adresu do Českej republiky zvyčajne do 5 pracovných dní po expedovaní z nášho skladu. Tovar je doručovaný v pracovné dni od 8:00 do 18:00 h. O stave objednávky a doručení zásielky je príjemca informovaný emailom alebo sms. Zásielku je možné sledovať  cez internet na základe jej čísla na stránke prepravcu.

 

 

Upozornenie:

Pri prevzatí tovaru od prepravcu alebo doručovateľskej služby je kupujúci povinný ihneď skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek poškodení obalu oznámiť túto skutočnosť prepravcovi a ešte za prítomnosti prepravcu prezrieť tovar a v prípade zistenia poškodenia tovaru alebo iných vád tovaru vyhotoviť o tom písomný doklad a nechať ho podpísať zástupcovi prepravcu alebo doručovateľskej služby.

V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky tovaru nemusí tiež kupujúci zásielku od prepravcu alebo doručovateľskej služby prevziať.

Podpisom dodacieho listu (dokladu o prevzatí zásielky) bez uvedenia výhrad kupujúci potvrdzuje, že zásielka tovaru spĺňala všetky podmienky a náležitosti a na prípadnú neskoršiu reklamáciu ohľadom porušenia obalu zásielky tovaru nemôže byť braný ohľad.